Oct 14, 2008

Tomorrow ..


  • Besok last day aku kat SKPJ..
  • Tentu lepas ni aku rindu ngan suasana sekolah dan telatah anak-anak muridku..
  • Minggu ni aku cuba jugak abiskan syllabus yang ada dalam Textbook dan Activity Book..
  • Besok aku harap sempat aku discuss soalan pass year dengan student aku..
  • Aku dah pesan dah kat diorang.. balik rumah study.. next week ada exam..
  • Periksa akhir tahun akan mula pada Ahad ni..
  • Aku doakan semua student dapat jawab periksa dengan baik..
  • Walaupun, guru yang cuti bersalin tu akan masuk mengajar balik Khamis ni..
  • Aku rasa patut untuk aku cover semua bab sebelum exam bermula..

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...