setting

A Mom's Diary: Guru KPLI

Guru KPLI

  • Sekarang baru aku tahu.. bukan senang nak jadi cikgu..
  • Hari tu masa kawan-kawan aku sibuk duk amik Sarjana Muda Pendidikan, aku berlagak tak nak amik..
  • Masa tu aku fikir apa kelas jadi cikgu.. jadi aku amik Sarjana Muda Teknologi Maklumat
  • Tapi ikhlas aku cakap kalau setakat PNGK 2.7, syarikat IT manala nak amik aku kerja agaknya... tambah-tambah di Besut ni..
  • Sekarang, bila dah tak de kerja, baru sibuk terkejar sini terkejar sana, sibuk duk apply KPLI ( Kursus Perguruan Lepasan Ijazah).
  • Berapa ramai freshgraduate yang macam aku agaknya? Tapi rasanya aku dah tak leh dikira sebagai fresh lagi dah..hhihihik
  • Sekarang ni berapa ramai orang yang duk mintak KPLI.. Kawan-kawan aku yang amik 'Pendidikan' jugakla yang bersenang-lenang sekarang...
  • Tahun depan cuba lagi la aku gamaknya...

No comments:

Copyright © A Mom's Diary Urang-kurai