Oct 9, 2008

Guru KPLI

  • Sekarang baru aku tahu.. bukan senang nak jadi cikgu..
  • Hari tu masa kawan-kawan aku sibuk duk amik Sarjana Muda Pendidikan, aku berlagak tak nak amik..
  • Masa tu aku fikir apa kelas jadi cikgu.. jadi aku amik Sarjana Muda Teknologi Maklumat
  • Tapi ikhlas aku cakap kalau setakat PNGK 2.7, syarikat IT manala nak amik aku kerja agaknya... tambah-tambah di Besut ni..
  • Sekarang, bila dah tak de kerja, baru sibuk terkejar sini terkejar sana, sibuk duk apply KPLI ( Kursus Perguruan Lepasan Ijazah).
  • Berapa ramai freshgraduate yang macam aku agaknya? Tapi rasanya aku dah tak leh dikira sebagai fresh lagi dah..hhihihik
  • Sekarang ni berapa ramai orang yang duk mintak KPLI.. Kawan-kawan aku yang amik 'Pendidikan' jugakla yang bersenang-lenang sekarang...
  • Tahun depan cuba lagi la aku gamaknya...

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...