Oct 14, 2008

Kalau Dah Rezeki Kita Tak ke Mana..



  • Postpon dulu boleh?
  • Kira aci lah ni ek?
  • Nanti-nantilah aku sambung cerita semalam tu..
  • Ni nak cerita pasal rezeki ni..
  • Allah itu Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
  • Aku belum bercerita lagi kisahku sebelum jadi guru ganti di SKPJ..
  • Sebelum ke SKPJ, aku dah diterima sebagai guru ganti di salah sebuah sekolah di Daerah Hulu Besut..
  • Aku jadi guru ganti kepada guru yang pergi kursus selama 14 minggu..
  • Tapi, sayang seribu kali sayang rezeki aku kat situ cuma seminggu..
  • Cikgu yang aku ganti tu tak jadi pergi kursus pulak..
  • Terpaksala aku berenti sekerat jalan..
  • Tapi Alhamdulillah, sekolah tetap bayar duit gaji aku kerja seminggu tu..
  • Kebetulan pula, masa aku berhenti tu dah dekat nak cuti sekolah..
  • Tapi hati ni sedih jugakla, maklumla ini la first job aku selepas dua tahun dah aku grad..
  • Tapi aku redha.. mungkin ada hikmah di sebaliknya..

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...