Oct 9, 2008

Haiii...Kembali bertemu..

  • Seronok bila kenangkan kembali saat-saat menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan.
  • Walaupun sedikit kepenatan, Alhamdulillah ibadah puasa dapat disempurnakan dengan lancar.
  • Tahun ni jadual harianku lebih terisi dari tahun-tahun yang sebelumnya.
  • Sebelum ni aku hanya sebagai suri rumah sepenuh masa, maklumlah dah dua tahun aku menganggur setelah menamatkan pengajianku di Universiti Malaya.
  • Alhamdulillah, tahun ni aku diterima sebagai guru ganti di sebuah sekolah di daerah Besut.
  • Walaupun hanya sebagai guru ganti, ia merupakan pengalaman pertama yang amat bermakna buat aku.
  • Sebelum tu aku ada mohon KPLI dan aku ada menghadiri ujian M-Test tapi rezeki belum ada, aku tidak terpilih untuk menghadiri temuduga.

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...