Oct 14, 2008

Rezeki rezeki..


  • 15 Oktober adalah hari terakhir aku sebagai guru ganti di SKPJ
  • Tak sangka..rezeki untukku datang lagi..
  • Baru sekejap tadi, kawan suami aku datang..tawarkan satu peluang kerja lagi..
  • Boleh terus mula 16 Oktober nanti..sampai 29 Oktober
  • Jadi fasilitator.. sepanjang waktu persekolahan..
  • Kerjanya adalah mengajar pelajar sekolah menengah tentang basic computer..
  • Selama 10 hari saja.. di beberapa sekolah di daerah Besut..
  • Alhamdulillah jugakla, kerja tu ada sangkut paut dengan course yang aku ambil dulu..IT..
  • Mereka perlukan 3 team..dan setiap team perlu ada 3 orang fasilitator..
  • Waah.. aku dan suami dah boleh jadi team members..tinggal tunggu persetujuan member suami aku je lagi sorang..
  • Mintak-mintakla kerja ni jadi..

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...