Nov 14, 2008

Syukur Alhamdulillah

  • Alhamdulillah..akhirnya dapat jugak duit gaji yang aku tunggu-tunggu..
  • Happy..Seronok semua ada..
  • Tapi..bila dapat duit ni macam-macam pulak timbul dalam kepala otak aku ni..
  • Aku duk pikir macam mana aku nak manage duit aku ni...
  • Kalau diikutkan apa yang aku rancang, macam-macam aku nak buat..
  • Kalau boleh nak aku share sikit-sikit sorang
  • Tapi setakat RM800..berapa lama sangat la boleh bertahan..
  • Separuh tu pun je abis untuk bayar hutang..
  • Hutang rumah sewa..hutang jahit baju..hutang bil internet..
  • Bayar situ bayar sini..berapalah yang tinggal...
  • Itulah nilai duit sekarang..

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...