Nov 14, 2008

Not To Forget

  • Hmmm..aku kena catat ni tarikh aku dapat duit gaji..
  • 10 November 2008..
  • Saja je untuk ingatan..
  • Mmmmm... semalam aku pegi beli EPO..
  • Dan pencuci muka Safi Balqis..
  • Ooops, tentu masih ada yang tertanya-tanya EPO tu apa..
  • EPO tu sebenarnya, suplemen untuk kesihatan tubuh badan wanita..
  • Banyak kelebihannya yang ada pada EPO ni..
  • Nantilah aku story bila ada waktu nanti..
  • Kejap lagi ke..tengoklah kalau aku belum tidur..
  • Ok, EPO tu nama penuh dia Evening Primrose Oil..
  • Dua benda yang aku beli ni memang serasi dengan aku..
  • Best friend laaaaa boleh dikatakan..
  • Memang aku perlu every day...

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...