Nov 14, 2008

Evening Primrose Oil

  • Boleh dikatakan everyday aku dapat surf internet..
  • Seronok..happening..apa lagi sekarang ada lak youthsays..
  • Hmmm...kalo nak tau apa kelebihannya..nanti aku story on the next post..
  • EPO yang aku beli semalam tu harga dia RM 49.90 ..
  • Itu harga untuk 2 botol yang dah dipek sekali..
  • Dalam setiap botol tu ada 60 biji kapsul yang rupa isinya macam minyak ikan kod..
  • Tapi ini evening primrose oil la..bukan minyak ikan..
  • Ok, jadi untuk harga tu..dapatla 120 biji..
  • Aku makan 1 biji je satu hari..
  • Jadi 120 biji = 120 hari = 4 bulan..
  • Jadi korang cuma spend RM50 untuk 4 bulan..
  • Murah dan menjimatkan bukan..
  • Insya Allah, semoga ia sesuai dengan korang..
  • Korang tentu tak kecewa dengan hasilnya..
  • Tapi itu aku, tak nak la bagi korang jaminan yang gila-gila..
  • Nak tau lebih lanjut, aku cerita next post la k?
  • Aku nak rest jap...

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...