Nov 14, 2008

Kongsi Dengan Remaja


  • Oklah..aku sambung sikit pasal Evening Primrose Oil..
  • Ni aku bercerita dari pengalaman...
  • Bagi adik-adik atau gadis yang baru meningkat remaja.. 
  • Dan juga anak2 dara...
  • Tentu ada sedikit sebanyak mengalami masalah kewanitaan..
  • Yang paling ketara, bagi remaja yang baru saja akil baligh..
  • Tentu ada segelintir yang mengalami senggugut yang teruk setiap bulan..
  • Ingat, aku ni bukan berkempen ye?
  • Cuma berkongsi pengalaman sendiri..
  • Hmmm..senggugut tu sakit perut sewaktu datang haid..
  • Omputeh sebut 'period pain'..
  • Orang Melayu kita sebut 'sakit datang bulan'..
  • Haaa... aku suggest la..elok diamalkan makan EPO ni...
  • Insya Allah, banyak kesan yang baik akan kamu alami nanti..
  • Senggugut berkurangan, jerawat hilang, kulit lebih cerah dan cantik..
  • Badan kamu juga akan lebih sihat dan ceria...

0 Komen Anda Di Sini:

Post a Comment

Ada komen membina atau apa2 yang ingin dikongsikan? Boleh taip kat bawah ni.. atau luahkan apa2 aje yang anda suka di sini..komen yang membina dari anda akan saya publishkan..Insya Allah..jgn lupa tekan butang publish yout comment ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...